wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Informacje o zamówieniach
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 
Kontakt

Informacje o zamówieniach

W związku z aktualną sytuacją z COVID-19 oraz dużym zainteresowaniem naszymi produktami
(w tym maseczkami, kominy) czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.


Z powodu dużej ilości zapytań kontakt e-mailowy, telefoniczny oraz poprzez social media jest  utrudniony!


Realizujemy zamówienia według kolejności ich złożenia, 

Każde  zamówienie złożone w systemie i opłacone na pewno zostanie zrealizowane.

Prosimy o cierpliwość. Czas trwającej pandemii  jest dla wszystkich dużym utrudnieniem.
Jeżeli okażemy sobie wzajemną wyrozumiałość
i wsparcie napewno uda nam się rozwiązać każdy problem.


 

 Najczęściej zadawane pytania dotyczące zamówień i odpowiedzi na te pytania!!


Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji to obecnie minimum 3-7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty
+ czas dostawy - w zależności od wybranej formy dostawy:

- Kurier DPD: 1-2 dni robocze (48H)
- Poczta Polska: 1-4 dni robocze

 

1. Kiedy zostanie wysłana paczka ? 

W związku z dużą ilością zamówień nie ma możliwośći określić terminu dostawy,
Zamówienia są realizowane na bieżąco wedługokolejności złożenia i opłacenia.

Wiadomości o zmianie statusu reklamacji są wysyłane automatycznie.

2. Czy można zapłacić za zamówienie kurierowi?
Nie mamy w ofercie przesyłek pobraniowych , wysyłamy tylko zamówienia które zostały opłacone!

3. Czy można złożyc zamówienie telefonicznie lub mailowo?
Zamówienia można tylko składać  przez skep internetowy. Nie ma możliwości złożyc ani mailowo ani telefonicznie!

 

4.Czy mogę zamienić produkty  lub dołożyć coś do  zamówienia? 

Przykro nam ale nie ma takiej możliwości,ponieważ wprowadza to zbyt duże zamieszaninie.

 

5.Czy mogę połączyć moje zamówienia?

Przykro nam ale nie ma takiej możliwości, ponieważ wprowadza to zbyt duże zamieszaninie.
 

6. Dlaczego nie mam potwierdzenia złożenia zamówienia?

W pierwszej kolejności wejdź na swoją skrzynkę pocztową i sprawdź zakładkę spam.
Istnieje również możliwość, że podczas składania zamówienia został podany błędny e-mail .
Zmiana adresu e-mail nie jest możliwa po złożeniu zamówienia.

 

7. Czy mogę dokonać zwrotu komina lub maseczki?

Maseczki oraz kominy nie podlegają zwrotom, są to artykuły higieny osobistej.
 

8.Jak dowiedzieć się co się dzieje z moją paczką?

Informacja o wysłaniu idzie automatycznie na podany adres email.
Jeżeli wybrałeś forme dostawy firmą kurierską to numer listu przewozowego 
jest autoamtycznie dołączony  do wiadomosći informującej o wysłaniu zamówienia.



Każde opłacone zamówienie zostanie wysłane.

Pozdrawiamy i dziękujemy za cierpliwość i wyrozumiałość !


 

 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
emerytura